excursies-natuurschool

Excursies Voortgezet Onderwijs

JA, ONZE SCHOOL WIL DEZE EXCURSIE!

Coole excursies

Een dag erop uit met de Natuurschool: Excursies voor alle leerlingen van klas 1 tm 3. Elkaar beter leren kennen, pret hebben en zien hoe bijzonder de natuur is. Op 4 locaties in Nederland, langs de Nederlandse kust en het Duitse waddeneiland Borkum: Strand, zee en duinen. Wadlopen, sleepnetvissen, steiger vissen, de Coole Walvisjagers etc. Ga er actief op uit met je klas! Ook zeer geschikt voor introductie-programma’s.

Kies hier uw excursie-bestemming.

excursies voortgezet onderwijs

Prijzen Voortgezet Onderwijs

Prijzen gelden voor 2019. Per reservering betaalt u eenmalig € 35,00 reserveringskosten. Reserveert u meerdere dagen, dan brengen wij u de reserveringskosten maar één keer in rekening.

Alle bestemmingen (behalve Borkum)

€ 14,00 heel programma per leerling
€   6,00 per begeleider (docent/ouder)

Borkum

De prijzen voor Borkum zijn inclusief de veerboot Eemshaven-Borkum-Eemshaven en het treintje op Borkum.

€ 31,00 heel programma per leerling
€ 22,50 per begeleider (docent/ouder)

Flyer Voortgezet Onderwijs

Hierin vindt u alle informatie van alle Natuurschool excursiebestemmingen en prijzen beknopt op twee A4tjes. Wilt u ons aanbod compact en kleurrijk bekijken, download dan hier de Flyer Excursies Voortgezet Onderwijs

Souvenirs

In de pauze kunnen leerlingen in ons kleine (strand)winkeltje verschillende, leuke souvenirs kopen als herinnering aan de excursie. Er is een, door de Natuurschool zelf ontworpen, Zeehondenpen nieuw in ons assortiment! Tevens zijn er zeehonden-knuffels en originele ansichtkaarten van de duin-, bos- en stranddieren te koop.
(De prijzen varieren tussen €1,- en €5,-; souvenirs worden niet aangeboden op Borkum)

schoolreis recensie