excursies-natuurschool

Excursies Voortgezet Onderwijs

JA, ONZE SCHOOL WIL DEZE EXCURSIE!

Coole excursies

Een dag erop uit met de Natuurschool: Excursies voor alle leerlingen van klas 1 tm 3. Elkaar beter leren kennen, pret hebben en zien hoe bijzonder de natuur is. Op 2 locaties in Nederland, langs de Nederlandse kust. Wadlopen, sleepnetvissen, steiger vissen, de Coole Walvisjagers etc. Ga er actief op uit met je klas! Ook zeer geschikt voor introductie-programma’s.

Kies op het kaartje uw excursie-bestemming.

VO-scholen kunnen gebruik maken van CJP. Wanneer u dit bij reservering aangeeft, maken wij voor u de weborder compleet. Zo kunt u uw CJP-budget inzetten voor een excursie bij de Natuurschool.

CJP budget inzetten voor een excursie met de natuurschool!

excursies voortgezet onderwijs

Prijzen Voortgezet Onderwijs

Prijzen gelden voor 2024. Per reservering betaalt u eenmalig € 50,00 reserveringskosten. Reserveert u meerdere dagen, dan brengen wij u de reserveringskosten maar één keer in rekening.

Alle bestemmingen

€ 17,50 heel programma per leerling
€   7,50 per begeleider (docent/ouder)

Flyer Voortgezet Onderwijs