krabprijs

Excursie Lauwersoog

Dag Waddenzee!

Dag Waddenzee! in Lauwersoog is al bijna 30 jaar de topbestemming van de Natuurschool! Afhankelijk van hoog- en laagwater op de dag waarop u ons bezoekt kiezen wij drie activiteiten. Tijdens laagwater een mooie wadloopexcursie. Met hoogwater: vissen met een sleepnet vissen langs de dijk/ korren. Met hybienetten vissen op zoetwaterdiertjes in het Lauwersmeer. Steigervissen in de vissershaven, krabben vangen en meer!

De enthousiaste Natuurschoolgids is de hele dag bij de klas en begeleidt de activiteiten op zo’n manier dat elke leerling er plezier aan beleeft.

Een excursie/schoolreis bij de Natuurschool is een leuke dag waarbij leren en plezier hand in hand gaan. Vaak ontvangen wij alle 1e, 2e of 3e klassen. Soms op één dag, soms verspreid over verschillende dagen.

Een dag bij de Natuurschool is zeker ook een ‘social event’ waarbij leerlingen en docenten elkaar op een informele manier beter leren kennen. Steeds meer scholen zien een excursie bij de Natuurschool dan ook als een prima introductie van het nieuwe schooljaar in augustus/september.

VO-scholen kunnen gebruik maken van CJP. Wanneer u dit bij reservering aangeeft, maken wij voor u de weborder compleet. Zo kunt u uw CJP-budget inzetten voor een excursie bij de Natuurschool.

Voorafgaand aan de excursie ontvangt u een draaiboekje met alle benodigde informatie om van deze excursie een succes te maken.

Bekijk onze activiteiten en reserveer snel!

Download onze flyer

Artikel in Bio Nieuws

Reserveren

Met behulp van onderstaand formulier maakt u een voorlopige reservering. Wanneer u een datum heeft aangegeven die nog mogelijk is bij de Natuurschool, mailen wij u binnen een week een bevestiging van uw reservering door. Als een datum al vol zit, nemen we binnen een week contact met u op om alternatieve data door te spreken. Nadat uw reservering door ons bevestigd is, ontvangt u van ons een draaiboekje met alle benodigde informatie voor uw schoolreis of excursie bij de Natuurschool. Wij staan voor u klaar!

Per reservering betaalt u eenmalig € 35,00 reserveringskosten (prijs 2024: € 50,00). Reserveert u meerdere dagen, dan brengen wij u de reserveringskosten maar één keer in rekening.

De velden met een sterretje* zijn verplicht. Bij ‘totaal aantal begeleiders’ is ons advies: Groep 1 t/m 4: 1 op 5 leerlingen; Groep 5-6: 1 op 7 leerlingen; Groep 7-8: 1 op 10 leerlingen en VO 2 begeleiders per klas.

Arrangement

Bestemming

Voorkeursdata*

Voorkeursdata *

Totaal aantal leerlingen*

Totaal aantal begeleiders*

Adresgegevens

Naam van de school*

Straat en huisnummer*

Postcode en plaats*

Postcode en plaats* *

Contactpersoon*

Contactpersoon

Telefoonnummer*

06-nummer contactpersoon*

E-mail adres 1*

E-mail adres 2

Overige opmerkingen

Hoe ben je bij de Natuurschool terecht gekomen?

Ik ben geen robot