excursies-natuurschool

Noordwijk
Lauwersoog
Borkum

JA, ONZE SCHOOL WIL DIT SCHOOLREISJE!

Coole schoolreisjes

Schoolreisjes van de Natuurschool vind je langs de Nederlandse kust en op het Duitse waddeneiland Borkum. Het aanbod is uiteenlopend van wadlopen en sleepnetvissen tot een dagje uit naar Borkum. Strand, zee, duinen en bos: ontdek hoe divers de natuur is. Plezier gegarandeerd!

Kies hier uw schoolreisbestemming.

excursies voortgezet onderwijs

Prijzen Basisonderwijs (BO)

Prijzen gelden voor 2019.
Per reservering betaalt u eenmalig € 35,00 reserverings- kosten. Reserveert u meerdere dagen, dan brengen wij u de reserveringskosten maar één keer in rekening.

Alle bestemmingen (behalve Borkum)

€ 14,00      heel programma per leerling
€  9,00 half programma per leerling (alleen mogelijk voor groep 1 en 2)
€  6,00 per begeleider (leerkracht/ouder)

Borkum

De prijzen voor Borkum zijn inclusief de veerboot Eemshaven-Borkum-Eemshaven en het treintje op Borkum.

€ 27,50  per leerling
€ 22,50 per begeleider (leerkracht/ouder)

Flyer Basisonderwijs

Hierin vindt u alle informatie van alle Natuurschool schoolreisjesbestemmingen en prijzen beknopt op twee A4tjes. Wilt u ons aanbod compact en kleurrijk bekijken, download dan hier de Flyer Schoolreisjes Basisonderwijs

Souvenirs

In de pauze kunnen leerlingen in ons kleine (strand)winkeltje verschillende, leuke souvenirs kopen als herinnering aan de schoolreis. Er is een nieuwe, door de Natuurschool zelf ontworpen, Zeehondenpen in ons assortiment gekomen. Tevens zijn er originele ansichtkaarten van de duin-, bos- en stranddieren te koop.
(De prijzen varieren tussen €1,- en €4,-; souvenirs worden niet aangeboden op Borkum)

schoolreis recensie